LAIKAS: 1999 metai.
VIETA: Provincijos universitetas.
INTRIGA: Būsimiems pradinių klasių mokytojams literatūros
dalykų (literatūros mokslo įvado, vaikų literatūros, dar kažkokio) dėstymą
siekta operatyviai perduoti Pedagogikos fakulteto lietuvių kalbos metodikų ir
panašiems edukologinės pakraipos specialistams. Buvau dar apyjaunis ir naivus,
nepatyręs, visai neseniai pradėjęs dirbti literatūros katedros vedėju. Tad sukėliau nedidelį skandalą, sakydamas, kad studentus universitete turėtų mokyti bent
šiokie tokie dalykų profesionalai, o ne bet kas, kas „bent maždaug iš tos
srities“. Minimos metodikų katedros vedėja net įsižeidusi man pasakė: „Na jau,
Butkau, negi aš negalėčiau padėstyti kokios vaikų literatūros.“
ESMĖ: Taip, padėstyti
būtų galėjusi. Ši raiška ir perteikia koncepciją, požiūrio esmę: pa-dėstyti. Kaip ir aš kokį nors kalbos
metodikos dalyką būčiau galėjęs pa-dėstyti,
bet ne dėstyti.
[IŠVADĄ pasidaryk pats.]
2019-12-18
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą