Šiaulių merijos naujienos

Mano nuomone, štai esminis Simonos Kvederytės straipsnio „Universiteto gimnazijos meras nepaleidžia“ fragmentas:

„A. Visocko idėjai keisti gimnazijos [Šiaulių universiteto gimnazijos] statusą dar prieš pusantro mėnesio nepritarė miesto savivaldybės valdančiosios koalicijos frakcijų seniūnų sueiga. Neigiamai balsavo dauguma frakcijų atstovų.

„Politikai nepritarė, nes visiems tada buvo naujiena. Juk taip dirbo dešimt metų. Nežinau, ar dabar turėsiu palaikymą, bet man tai nerūpi. Aš darau tai, ką privalau daryti“, – sako A. Visockas.“ („Šiaulių kraštas“, 2016-05-20)

Esminiai šio fragmento sakiniai:

„Nežinau, ar dabar turėsiu palaikymą, bet man tai nerūpi. Aš darau tai, ką privalau daryti“

O pats jų branduolys:

„bet man tai nerūpi. Aš darau tai, ką privalau daryti“,

kurio žinutė ir prasmė, nereikalaujanti analizės, bet reikalaujanti susirūpinimo yra paprasta: aš vienas pats žinau, ką Šiauliuose reikia daryti.

Tai labai negera tendencija.


2016-05-20

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą