Prisistatomasis pa(si)aiškinimas

Nuo 2009 m. birželio 26 d. iki 2011 m. gruodžio įvarius savo įrašus ir/ar nuotraukas viešinau puslapyje e-adresu: http://siauliuose.blogas.lt/ – kviečiu jame apsilankyti. Ten iš viso yra arti 80 įrašų (28 iš jų yra patekę į mano šiemet išleistą knygą Šiaulių auto/topografija).

Minėtas e-adresas ir jo aplinka yra jauki, maloni, patraukli akiai. Tačiau pastaruosius kelis mėnesius dažnai – man per dažnai – būdavo ištisų dienų, kad tą aplinką, t. y. savo tinklapį minėtu e-adresu man būdavo paprasčiausia sunku pasiekti – ką nors jame įrašyti ar peržiūrėti, nes puslapis labai sunkiai atsidarydavo arba net iš viso neatsidarydavo. Bent jau iš mano kompiuterio. (Nežinau, gal čia mano kompiuteris ar mano interneto ryšys kalti, bet man nuo to ne geriau.)

Tik dėl to persikeliu čia, į blogspot. Persikeliu išlaikydamas visišką tęstinumą: ir tinklaraščio pavadinimo, kurį palieku tą patį, ir iš esmės – pačiu savo rašymo pobūdžiu. Kitaip tariant, blogas.lt esantį tinklaraštį „Šiauliuose ir ne tik“ galima vadinti I dalimi, o čia, blogspot.com, esantį tinklaraštį tokiu pat pavadinimu galima vadinti II dalimi.

2011 m. gruodžio 26 d. (antra Šv. Kalėdų diena)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą